Beeld en geluid
Foto en video
Computers
Refurbished
Software
Dierenbenodigdheden
Drogisterij
Parfum en cosmetica
Elektronica
Componenten
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Hobby
Knutselen
Modelbouw
Kabels en adapters
Kleding
Schoenen
Tassen en koffers
Koken en tafelen
Keuken apparatuur
Horeca
Muziek en film
Muziekinstrumenten
Parfum en cosmetica
Persoonlijke verzorging
Parfum en cosmetica
Schoenen
Kleding
Tassen en koffers
Games
Speelgoed
Feestartikelen
Wasssen en drogen
Wonen, woonaccessoires
Kerst
Meubels
Verlichting
Fabrikant: | |
---|---|
EAN-code: | 9789052619248 |
Shopscore | 5 (8)
|
---|
Mensenkennis, de belangrijkste succesfactor in uw carrière.Wie een Ikeakast in elkaar wil zetten, pakt daar de gebruiksaanwijzing bij. Dat spreekt voor zich. Maar waarom denken we iets veel complexers, zoals communiceren met medewerkers, collega's en bazen, dan zonder gebruiksaanwijzing te kunnen? Communiceren gaat veel effectiever als u de gebruiksaanwijzing van uw gesprekspartner kent. De gebruiksaanwijzing van uw medewerker leert u in korte tijd deze gebruiksaanwijzingen te 'lezen'. Het boek geeft u op een praktische en humoristische wijze inzicht in drijfveren, gedrag en temperament van anderen, maar ook van uzelf. Ook u hebt immers een gebruiksaanwijzing.Medewerkers moet u dan ook niet behandelen zoals u zelf behandeld wilt worden, maar zoals past bij hun gebruiksaanwijzing! Met de kennis uit dit boek wordt u voor iedereen een effectieve leider.De methode die u leert gebruiken, is gebaseerd op het JouwGebruiksaanwijzingconcept. Dat concept verrijkt bestaande managementtechnieken en best practices. Ze worden er allemaal nog krachtiger en effectiever door. U vindt daarvan twintig uitwerkingen in dit boek, van brainstormen tot correctieve gesprekken en van leiderschapsstijlen tot vergader- en verkooptechnieken.Uiteraard geldt het bovenstaande niet alleen voor medewerkers. Ook in de communicatie met klanten, collega's, familieleden en met uw baas zal deze kennis van grote waarde zijn.'Elke manager zal de persoonlijkheid en het temperament van zijn medewerkers moeten begrijpen en dat is waar dit boek van Hans Faas u bij gaat helpen.' Nina Storms'Een absolute aanrader voor iedere ondernemer, manager en verkoper.' Aad OuborgHans Faas is een ervaren interim-manager en ondernemer. Als interim-directeur werkte hij voor verschillende bedrijven en overheidsinstellingen. Tegenwoordig is hij directeur van trainingsbureau FaasConsult BV en is hij actief in hetlezingencircuit.www.jouwgebruiksaanwijzing.nl